Idre<3



Men allvarligt! Hur underbart hade vi det egentligen i Idre! Om man fick välja en vecka att uppleva igen skulle jag nog välja den. Jag har aldrig tränat så bra, skratta så mycket eller ätit så mycket mat(godis)!
Sara, du ska i alla fall vara glad att du har ett härligt riksläger kvar! Jag och Johan har typ försökt femtioelva tusen gånger att komma på ett sätt att ta oss upp till rikslägret i år. Men allvarligt skojjat ser det galet mörkt ut för oss stackare. Men vi får ju åka till tjeckien istället vilket nog kan bli helt okej det med. Men det är ju inte samma sak som rikslägret tyvärr.

Att det går i Sälen i år är katastrof! Sälen är inte hälften så mysigt som Idre. Men ni kommer ha det underbart ändå!

Till helgen valde jag bort att åka till stigtomtakaveln för att istället tävla på hemmaplan i västmanland.(nästan hemmaplan i alla fall x)) Jag känner att efter förra helgens katastroflopp måste jag komma in i det bättre. Om det går så här dåligt bara 3 veckor före SM så är det lika bra att springa så många lopp som möjligt för att få in flytet. Jag längtar ihjäl mig efter SMhelgen! Då får jag äntligen åka ner till sköna Karlstad!!

/jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0