Premiären är avklarad

Jag har nu kommit hem och landat efter den första OLhelgen. Å jag säger då det. Otroligt skönt att vara igång. Att få springa på barmark, träffa alla kompisar och bara få känna stämningen vid arenan var så skönt! Det var väldigt mycket som var sig likt kände jag. Samma lag som oftast vinner alla kavlar, samma människor som vinner ungsomsklasserna och samma människor som står för att använda sig utav anmälningsavgiften så lång tid som möjligt. 

Det sista syftade jag på mig xD Snacka om en dålig start jag fick! Jag som oftast orkar springa i hyffsad fart orkade knappt springa hela banan utan fick typ gå visa bitar. Om man dessutom bommar så mycket som jag gjorde så hamnar man fruktansvärt långt ner på resultatlistan. Idag var det kolmårdskaveln på förmiddagen och jag bommade typ 15-20 min på första kontrollen. Efter det så tappade jag suget rätt mycket. Men det var bara att fortsätta. Efter att ha tappat 20-30 min (efter fler småbommar) så växlade jag ut till sistasträckan. Rebecka som skulle springa den stog då i en ganska tom växlingsfålla vill jag säga...

Trots att jag är besviken så har det ändå varit kul. Klubben är härlig och vi har fått några nya ledare som är superförstående och väldigt mysiga! Känns riktigt bra att säsongen äntligen dragit igång vill jag lova!

Nu börjar det hörni!

Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0