Skam för sporten..

Jag är nog en skam för orienteringen. Eller jag var i alla fall det i helgen. Det var verkligen vääldigt sorgligt att se den största bommen jag gjorde igår. Världens värsta pararell fel! Nu ska ni få se gott folk vad som en liten dalkulla som jag kan lyckas med..



Jaa i början av sträckan gick det helt okej. Jag hade liksom koll på vad jag var. Men det var efter dubbelbäcken som jag blev lite osäker. Detta lurade jag i mig själv bara var överflödigt vatten som samlats på dumma ställen. Sedan måste jag ha lagt kartan åt fel håll. Jag kom fram till rätt höjd som jag bara skulle följa var planen. (där jag trodde att jag var är den blå linjen och där jag var är den rosa)Jag följde bara höjden tills den vek av till väster. Där på sidan fanns branterna som de skulle och upp på höjden till det gula. Tyckte att höjden låg så konstigt. Den var liksom inte åt rätt håll. När jag väl insåg vad jag höll på med ville jag bara ge upp.

Men eftersom jag har lovat mig själv att inte bryta ett enda lopp under 2010 så fortsatte jag. Utan större framgång. Bommade nästan lika mycket på slutet men den bommen vågar jag knappt visa..

Nu vet ni vad jag gjorde i söndags. Hoppas att ingen behövde utstå detta som jag behövde klara mig igenom.

Krya dig Sara<3 skador är jobbiga men det är bara att kämpa vidare!

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0