Sm och Tävlingspremiär

Alltså jag insåg just värsta grejen, jag har dansuppvisning nästan hela SM-helgen så troligtvis kommer jag tvingas springa omkring och hjälpa till scensminkad dvs lösögonfransar, rött läppstft RUBBET. Jaja, folk måste ju få sig ett gott skratt också eller hur?



Tävlingspremiär idag

Ganska nöjd med mitt lopp, inga stora bommar så ni behöver inte se kartan...
Dock så hade vi en REJÄL uppförsbacke till ettan och när jag väl kom dit så darrade jag i hela kroppen och det kändes som jag sprungit 4 km inte 400 meter, vad kan det bero på?
Att jag inte sprungit, bara cyklat i en månad?
Att jag kanske är på väg att bli sjuk?
Eller, ve och fasa, att jag är otränad?

Jaja, den som springer får se.

Nöjd med den fiiiiina fleecefilten som jag fick, hög mysfaktor på den asså<3

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0