Vi har alla varit här..

Vad är typiskt för en orienterare att göra före en helg. Joo att springa runt omkring i huset för att leta reda på allt som ska med ut på tävlings och tränigsresor. Speciellt förvirrande är det när man ska ut på första tävlingshelgen för säsongen. Då så har man ställt undan allt över vintern och plötsligt måste man hitta dem under damm, smuts och ett ton av väskor!(så såg det iaf ut på kårtäkt 21) Tack och Lov för Saras packlistor i alla fall. Dem ska hon ha stoooor credit för! Det är dessutom helt ofattbart att man ska få ner allt i min lilla friidrottsväska när det som ska i den lätt täcker mitt golv. Nu vet ni vad jag ska göra den närmaste stunden..

Planen för helgen är att först ta oss till mina gamla hemtrakter och köra svartnatta. Det var tydligen en staffett för 2 pers så jag ska alltså bara inte tappa bort mig själv i den mörka läskiga skogen, utan jag ska dessutom dra ner stackars Lisa i fallet. Jag får dåligt samvete bara att tänka på det! Sedan så är det kolmårdsdubbeln lör-sön med medeldistans och kavel. Nu gäller det att peppa, taggad och vara äckligt disiplinerad!



Nu är det dags.... TÄVLINGSPREMIÄR!!:D

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0