6 sätt att skämma ut sig på O-ringen

  • Gå fram till en tjej på ett disco som man tror är ens kompis och rycka bort henne från din killkompis som hon antagligen försöker ragga upp för att få dansa lite med den som du tror är din kompis...
  • Säga att amerikanska filmer är fåniga när dom enda inom synhåll är 3 amerikaner...
  • Säga(väldigt högt) "NEEEJ? Är det HON??" när man får förklarat för sig vem som kliver in genom dörren...
  • Trilla av cykeln inför en VÄÄÄLDIGT lång toalettkö...
  • Snacka skit om en kille när hans kompisar står 3 meter bort...
  • Köra gångtävlingar som innehåller moment som: spermie-gång, längsta-möjliga-kliv-så-fort-som-möjligt-gång i en husvagns-gata...
Det var mina favoriter från O-ringen 2009 och 2010. Vilka vi var får vara en hemlighet...
Har ni några pinsamheter så SNÄLLA, dela med er ;)
Sara

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vet inte riktigt men jag känner mig liite träffad på ngt sätt... :P

2010-09-16 @ 09:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0