Hemma

Nu är jag hemma från en underbar vecka med underbara, bevärliga, roliga och helt galna upplevelser!

Kommer sakna alla trevliga orineterare.
Kommer inte sakna regnet och leran.


Jag har varit riktigt dålig på att ta bilder från årets o-ringen och dessutom så har jag ingen kamerasladd här där jag sitter ute på landet.

Dom få bilder jag har kommer ni få senare när jag sitter vid datorn inne i stan. Tillsammans med lite trevliga händelser från veckan.
Det ni här har ni att se fram emot är:
*Hur man skämmer ut sig, på så många sätt som möjligt
*Flipperspelare eller orienterare?
*Konsten att få kläderna torra när allt och alla är blöta
*EN SUPERSNYGG BILD PÅ MIG OCH JENNY!!!!


Just nu sitter jag mest och deppar för jag ska springa näst sista sträckan på ungdomens 10mila på lördag vilken om jag inte minns helt fel är drygt 3 km lång.
I vanliga fall så hade jag varit supertaggad att kötta järnet och allt sånt MEN (tony irving-feeling) jag kan ju knappt gå!!!
Dumma dumma sena på utsidan låret!
Jag har tydligen fått något som kallas löparknä och för er som inte vet vad det är kan jag berätta att det är när en punkt i knät och en annan punkt i höften gör så ont när man springer att man börjar fundera om det är så att skelettbitarna håller på att komma ut ur kroppen.
Men nej, det är bara så att senan mellan punkterna är för kort...
Kul? nej
I-landsproblem? Ja

Nu ska jag skärpa till mig och lägga mig i solen.
SEE YOU PÅ U10!!


Sara


Kommentarer
Postat av: Putte

Men ett löparknä kan man bli av med smidigt och smärtfritt om man bara gör rätt! Jag var helt återställd och tillbaka i startfållan på mindre än en vecka efter att ha träffat sjukgymnasten!

2010-08-02 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0