Precis vaknat

Såhär några dagar efter det att man lämnade campingen i örebro känns det som jag äntligen har vaknat och blivit människa igen. Jag och familjen åkte hem på lördag eftermiddag, kom hem på kvällen, packade om, åkte till ockelbo, sov en natt och sen åkte jag till arboga. Kändes rätt onödigt att åka från örebro när jag nu, några dygn senare är 20 min därifrån.

Oringen var som vanligt HELT underbart. Trots regn, gegga och uuusla resultat så är det svårt att komma ifrån att det är en av årets bästa veckor. Gu vad mycket skoj som hände.. ni ska få det tillsammans med lite bilder. Det blev inte så många men några blidde det. Lite skvaller är väll typ att mitt deltagande i elitklass ifrågasattes, vissa idolorienterare fick fel signaler och bara för att jag kommer ihåg det så träffade jag en talande telefonkatalog.. hur coolt är inte det!!

Kommer inte hem förrän efter u10 så bilderna kommer då!

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0