svealand

Sitter för tillfället inne i husvagnen på Liens camping som ligger vid en liten by med namn riddarhyttan. Göö mycket husvagnar runtomkring och de flesta är orienterare, lite mysig stämning faktist! Idag var det Svealandsmästerskapen och jag är faktist liite besviken. Antingen måste de i tyr inte förstått att värmland tillhör Svealand eller så har ingen lärt dem det. Saknade i alla fall alla tyrare och även alla dalamänniskor eftersom det i stort sätt bara var jag som var där.. Liite mysko

Hur loppet gick kan man se på olika sätt.. jämför man med oringen var det kanon. Jämför man med alla andra tävlingar detta år var det sådär. Bommade knappa 5 minuter sammanlagt men jag vill så gärna se det som ett tydligt framsteg från oringen.. därför säger jag att loppet var nästan okej. Nää det var okej, jag måste vara mer optimistisk. Det var gaalet varmt och vid tc kunde man inte få vatten då de hade vattenbrist(som om inte jag hade det!!!) Pappa blev sur och köpte 5 stycken loka till mig han och mamma.. sen blev det drickabrist i markan.. Antagligen bidrog pappa till det men då slapp vi i alla fall få solsting. 

Kan fixa in kartan sen men gör nog inte det nu.. kanske när jag kommer hem imorgon!

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0