Favorit i repris

Hahahaha läste igenom min gamla blogg och hittade lite roliga saker:

3 tecken på att de är en massa orienterare som bor i huset:
1. Huset luktar Voltaren, Tigerbalsam och Hårspray
2. Alla är vakna kl 6.30 en lördag
3. En massa halväckliga sumpiga skor står utspridda.

3 typiska saker för 25-manna:
1. Lera
2. Kallt
3.Att man har glömt MINST en sak

Hej.
Nu är man hemkommen och uppackad från 25-manna men mer om det senare, just nu sitter jag och skrattar åt min läsarstatestik, för kurvan "dippade" rejält i lördags. Vilket måste betyda att många av mina läsare är orienterare :D kulkul

Hahahahah med rejäl dipp menar jag från 7 till 2 xD

hahaha fick dagens skrattutbrott just nu. Sitter här och lyssnar på Cascada och helt plötsligt inser jag liksom vad hon sjunger:

I can't stop the rain from falling

Stämmer så sjukt bra in på vädret hos mig, en annan låt som passar är den där:

Jag har bara reeeegn hos mig

haha ojojoj vad kul jag har, not

hahahaha hoppas ni fick skratta lite och om ni inte gjorde det så kan ni ju skratta åt hur konstig humor jag har som tycker detta är kul...
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0