mitt liv just nu...

...jag har precis gjort matte A prov. Det var inte roligt.
Nu har jag inte tränat på 6 veckor, vilket är ungefär lika länge som jag varit tillsammans med min kära pojkvän, undrar lite lätt hur han kommer reagera när jag blir frisk och börjar träna 5 dagar i veckan igen hehehe...
Men det dröjer ytterligare en månad innan jag får ge mig ut i skogen igen enligt min läkare så lagom till min 17årsdag blir det premiär i vildmarken :D
Det som är synd är att varje julafton så springer min familj en sväng tillsammans och önskar god jul till några nära och kära men i år kommer jag inte kunna springa :(
trött på att gå
Sara

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du kan ju åka i en sån där skidpulka efter!!!! :D Jag vill nämligen ha besök på julafton!

2010-12-16 @ 20:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0