Ang min uppdatering från Sälen

Hahaha! Ja, alla dom som hört mig och Jenny prata vet att det låter ungefär som om någon snabbspolar vårat samtal.
Vad vi pratade om är tyvärr inte för allas öron...
Så Sälen alltså...
Det är där jag hållit till i en vecka...
En vecka och EN bild och den är dessutom väldigt suddig och ful...
Så ni får bara bilder från Idre och sen kanske det kommer lite bilder senare när någon lagt upp på fejjan eller så.
Första träningen!
7.5 km på kalfjället..
Kändes väldigt långt men hey? det är ju bara att springa hem om man inte orkar resonerade jag. Så hela värmland travade iväg till liften där vi får beskedet att den inte öppnar på en timme.
Ehm, va???
Men våra ledare fick en gravid lifttjej att ringa upp rikslägretkansliet och dom övertalade dom att öppna liften tidigare.
Tack!
Så vi satte oss i det fina solskenet och förbredde oss på en kort väntan.
Efter en sådär 10 minuter började liften åka och vi ställde oss upp och började bilda kö. Men nej, då skulle dom testköra.
Jaha, typ 20 minuters extra väntetid, greeat
Sen när man ÄNTLIGEN tror att vi ska få åka upp, så blir det strömavbrott......
55 efter vi kom till liften får vi äntligen åka upp...
En bild från förra året på våran underbara, galna Helen Skoog!
Hur det gick på fjället sparar jag till en annan gång ;)
Sara

Och jenny? Ha så sjukt kul där uppe nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0