Glatt besked inför O-ringen

Var hos Peppe igår.
Homeopaten och akepunktören som har försökt få ordning på mina vader och rygg sen mars.
I vanliga fall säger han bara saker som:
-Du har tränat för hårt, för tidigt.
-Du får stretcha bättre!
-Du är stel
När jag säger att jag har ont.
Men igår så tittade han på nacken, ryggen och vaderna, och konstaterade att nu var min rygg och bäcken helt rak, bara lite sned i nacken.
För er som inte riktigt fattar vad det innebär(vilket knappt jag själv gör) så innebär det att jag får träna normalt igen!!!
Det känns så sjukt underbart att kunna springa utan att behöva halvt bryta ihop av smärta för minsta lilla steg i uppförsbacke eller väg.
LYCKLIG!!!!!

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0