Mini5dagars

Igår var det första etappen på mini5dagars.
Sofies och mina banor var det som gällde så gissa om vi var nervösa!Vi var på plats i väldigt god tid så vi hann bygga tc och sätta ut kontroller i lugn och ro...
Sen så gick allt fel....

  • Folk hittade inte till tc så vi i starten fick agera vägbeskrivare
  • I sista sekunden upptäcker vi att en kontroll inte blivit utsatt så Oskar får rusa ut
  • Anmälassystemet krånglar
  • Folk hittar inte till start, tydligen var inte våran superseriösa snitsling (jag vill sätta ut nästa!!!! nej jag vill!!!) tillräckligt bra...
  • Kartorna till bana4 svår är farligt nära att ta slut men det gör dom inte
  • Vi glömmer att ta in 5 kontroller
  • Det regnar...
    Men i det stora hela gick det mycket bra tyckte jag!
Ses i kväll!
Etapp 2 vid våxnäshallen
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0