Om vi är!



Sara, du har så rätt såå.. Jag känner enda in i hjärtat att våra närkerötter defenetivt kommer hjälpa oss nere i örebro. Fast vi kanske inte helt ska lita på rötterna, mina tidigare erfarenheter utav orientering i närke och västmanland är inte helt underbara. Men nu är det ett nytt år, nya banor och nya tävlingar. I år ska jag bli godkänd och till och med bli lite bättre än "bara" godkänd.(Fast att bli godkänd på ett oringen värderar jag rätt högt efter mina tidigare oringenäventyr.)

Jag ser fram emot första etappen som går i kilsbergen. Jag tror det kan bli en perfekt förstaetapp som kan slå ut många på grund av tuff kuperingen. Rätt tufft av arrangörerna att ha det som inledning av tävlingen då det kommer skrämma en del.(min mor till exempel...) Etapp 4 kan också bli superskoj! Lite lik dalaterräng anser jag!

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0