Sälen!!

Nu tänkte jag sammanfatta alla träningar men ni får inte se kartorna för dom och kameran ligger kvar ute i stugan....
Träning 1:
Fjäll-OL
Jag hade 30 minuter till tredje kontrollen och jag borde kanske haft en sådär 10-15 minuter...
Då gav jag upp och sprang surt tillbaka till liften.
Sen åkte jag och Malin(dom två mest lifträdda i hela värmland) ner och duschade.
Träning 2:
Momentbana.
Nu banne mig ska det gå bättre!!
Börjar med brunbild.
Går fin-fint förutom att jag springer förbi en med en sådär 3 meter och bommar en 5 minuter där...
Fortsätter med korridorOL och hör och häpna, jag håller mig innanför dom lila sträcken!!!
Sen så har dom suddat ut kartan helt mellen kontrollerna på nästa moment och tanken är att man ska gå kompass.
Jag kan berätta att jag är otroligt dålig på att gå kompass även om jag har en hel karta.
Så ni kan ju gissa hur det gick utan karta...
Sen struntade jag i det och sprang hem
Träning 3:
Medeldistans på fjället.
Man skulle träna på sina tävlingsrutiner.
Om man får tro den träningen så är mina tävlingsrutiner att springa 800 meter spikrakt, perfekt, rakt på bara för att 10 meter innan kontrollen vika av åt HELT fel håll..
Första kontrollen på den banan som jag inte bommar får jag iaf den klockrenaste kommentaren på hela dagen:
Fy fan vad bra du är på att orientera sara!
Ehm jaha, tack tack men nej... *sur*
Kan tillägga att det regnade så man såg ut som en dränkt katt...
Träning 4:
SluttningsOL
Nu började jag dessutom få ont i hälsenan så jag gick.
INGA BOMMAR!!! Wiee
Träning 5:
Tempoväxlingsbana
Jag och Sofie blev uppföljda av Helen Skoog.
Och (jag kan knappt fatta det själv) vi bommade typ inte en meter! Hur asum avslutning på lägret var inte det????
Träning 6:
Sprint
Jag gick... woho
Så det var min träningsvecka!
Hoppas ni fattade någonting av vad jag varit med om i skogen!
Ha det bra
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0