ett år sen

För ett år sen var vi uppe i idre, ville bara liksom förklara det för typ ALLA så ni tänker och sörger lite för min skull som inte får vara med på rikslägret i år. Dock har jag mirakulöst nog blivit uttagen till att få åka på junior camp uppföljning. Rätt cooolt men liite läskigt, har inte hört en enda som ska dit. Just nu känns det som att jag kommer vara själv där med massa stora ledare. Egentligen var de inte om det här som inlägget handlande om, men nu fick ni lite extra :)

 

Det är nämligen så att jag fick en gps-klocka i födelsedagspresent! ASNICE! Tog självklart den grå rosa, så nu kommer jag bli snäppet snyggare när jag springer i skogarna... Nu måste jag se hur slovakien ÄGER ut Italy! Ha de myys

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0