Provlöpning

Idag så testsprang vi banorna till mini 5-dagars. Vart kan jag inte avslöja ;) haha!
Hur som helst så gav jag och Jessica oss på bana 3 som mätte hela 2.7 kilometer. Jag utrustad med en karta typ utan färg och en ömmande vad/häl och Jessica utan kompass och en ond hals.
Vi börja jogga mot starten.
Det kom en uppförsbacke.
Då gick vi.
Så snackar jag och jessica (eller nej men nästan...)
Sen kom vi till starten och börjar ta oss an den gul/oranga banan.
Vid trean är vi så inne i vårat samtal att vi missar en sten som är ca 2 meter från stigen. SKÄRPNING!
Vi springer vidare och spikar tre kontroller (yess!)
Sen så missar vi ett stigkors (oj..)
Sprang vidare och vid en brant blir vi osäkra... Är den här? har vi sprungit förbi?
"Jag tror vi är för långt fram" säger jag
Så Jessica springer långt tillbaka och själv tar jag två steg framåt
"Oj... HÄR ÄR DEN!"
Hehe sorry...
Springer vidare och då ser jag något som rör sig två meter från mina fötter.
AAHHH en skallerorm!!!
Det är det första som flyger genom mitt huvud innan jag inser att det var en ekorre....
Lika?  Döm själva...
Ja, det var dagens testlöpning....
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0