Rikslägret

Vad Jenny glömde säga var ett det var också nästan exakt ett år sen vi lärde känna varandra! Känns som ett väldigt långt och bra år måste jag säga. Niiiice klocka förresten!!!
När klockan slår tolv idag så sticker jag och ett gäng goa värmlänningar upp till Sälen för årets Riksläger!
Sista året för mig så jag hoppas att det blir RIKTIGT kul, men det är ju inte riktigt samma utan Jenny tyvärr...
Här kommer några bilder från förra årets läger som då gick i Idre:
Brandbil (ifall ingen såg det)
Minibussar är bra till mycket, även utsiktsplats tydligen....
Dumma lift...
Senare fick vi iaf åka liften!
Upp på städjan gick vi också!
Har en massa stiliga bilder på folk men jag känner att jag ska vara snäll (a) haha!
Ha det bra!
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0