avis

Jag blir så avis! 10mila är det roligaste som finns! Och så får man inte åka på det!!!

Aja.. nästa helg så är det sprintSM och j-cuper i karlstad. Då får man åka till sköna värmland och träffa sara i pauserna på hennes dansuppvisningarna. Dessutom får man träffa alla andra karlstamänniskor som man saknar över vintern. Nu i helgen så är det mot avesta som jag ska åka. Spännande taggande och superroligt! Det ska bli skönt att få tävla i välkänd dalaterräng. Denna helg ska jag inte springa ett steg fortare än vad jag kan orientera om jag så ska gå banan. Inte bomma en meter!

Jag och Elias sover över i Avesta så vi slipper åka emellan. Det är kanske bara 10-12 mil dit men det är ändå skönt att kunna ta sovmorgon på söndag. Denna gång ska även kameran med så ni får se hur en klassisk dalatävling med DD-cup för ungdomarna går till. Sorgligt att man inte längre får springa i DD-cupen men det är så de blir när man är junior. Smällar man får ta helt enkelt.

Såå jag hoppas att alla går superrätt i helgen för det tänker då jag göra!! Ha en trevlig helg alla!:D

/Jenny



randomBild från oringen. Den får tala för sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0