Nu är det dags..

Jag vet att jag har varit extremdålig. Men man behöver massa tid för att bearbeta en motgång. Motgång det hade jag defenetivt på SM. Trodde inte man kunde bomma 11 minuter på en sprint. Folk.. jag har lyckats! Mer vill jag inte berätta.. det gör mig fortfarande deppig.

Men annars var karlstad gggrymt! Eller jaa... ett ganska dåligt lopp på lördagen samt att mitt knä svullna upp så jag kunde inte springa på söndagen. Men bortsett från detta var Karlstad ggggrymt! Massa flumm med kåriter, sara och de andra och massa godis! Bättre är det svårt att bli.

Lite orolig är jag över mitt knä. Jag kunde varken springa eller cykla idag så terrängloppet imorgon och 800 metersloppet på lördag är redan borträknat. Har bokat tid hos någon läkare så han får trolla bort det. Jag tänker inte missa MYC för detta!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Ingrid

jennypenny<3 gummsilumsan! du fixar det här<3 alla har vi våra motgångar just nu... men jag behöver verkligen snacka med dej någon dag. puss på dej bästis :* det blir bara bättre nu<3

2010-05-19 @ 20:30:06
URL: http://ingridstigsmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0