Sara din lilla buse..

Fy din busiga flicka! Att du ska vara så olydig.. Jag blev just väldigt besviken på ditt ohyffsade uppträdande.

Eller vänta nu.. nej du var bara väldigt rolig! x) I år så ska jag göra allt som står i min makt för att återuppta team Jenny och vara minst lika framgångsrika! Utan att hyra in killar från linköping ;)



MYC hägrar och trots mitt mörbultade knä har jag inte gett upp. Sprinten är typ det enda jag kan tänka på och jag är såå peppad för revanch! SM är nu ett minne blott. Myc blir galet nice. Med en snabb blick i startlistan var det typ dalafolket och tyrmännskorna. Rätt lokalt men myccket trevligt! Kåre bor tyvärr precis som vanligt helt off. Men jag har ju elias som bor på tc. Kanske kan få tillbringa lite tid där om jag har tur! Och där hade jag kunnat fortsatt och skämtat otroligt mkt.. men det håller jag fö mig själv.

Se ya in MORA!!

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0