Sprint-SM i Karlstad

Igår hände det något riktig kul här i Karlstad! SPRINT-SM!!!
Själv satt jag i speakern och kände mig ganska proffsig..
Man var tvungen att vara nästan helt tyst bara, vilket inte jag är sådär himla bra på. Men det gick det med! Det jag var mest orolig för var vart vi skulle sitta:
Tyrare72dpi
(Källa: www.sm2010.nu Fotograf: Christer Höglund)
PÅ den där röda vagnen i bakgrunden satt vi, högt uppe i luften och enda sättet att komma upp var en liten stege, LÄSKIGT!!
Jenny gick det tyvärr inte så stabilt för med det kan hon få berätta om sen...
Kvalet gick bra och sen var det lunch och sen var det på med nylonstrumpbyxorna och skjotan och iväg till sundsvall som Jenny kallade det.
Jag skulle iväg på genrep inför helgens dansuppvisningar. Resen dit och hem är en historia för sig men man kan ju säga att jag var den enda på arenan med rött läppstift och nylonstrumbyxor under arrangörsvästen när jag kom tillbaka...
Sen så flummade jag och Jenny, kul och galet...haha
Sen tog liksom energin slut och vi satte oss på Sofies liggunderlag och tittade på prisutdelnigen. Emil Wingstedt var snällast som tog med sina två små barn upp på prispallen NAAAAW!!
Lång och rolig dag!!
Sara

Kommentarer
Postat av: Putte

När är den där bilden tagen?:S Och varför fick inte vi/jag vara med:(:(

2010-05-25 @ 23:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0