25-manna



Peppade tyrare..



Adderat med taggade kåriter..

Ger extremt trötta orienterare, flummiga komentarer och ett SJUKT bra 25-manna!

Kåre åkte dit med förhoppningen om att bli godkända efter förra årets misslyckade då båda lagen blev ej godkända. I år blev vi godkända och slutade på 43 och 100(någonting) vilket är superbra resultat i den ruggiga konkurensen och det stoora startfältet. Tyvärr slog vi inte tyr. Ett liiitet faktum som drog ner mitt humör. Mitt lopp var väll ett av säsongen bästa utan att ha bommat EN enda kontroll! Att jag sprang 23-sträckan mot massa 12:åringar ska väll då kanske nämnas. Banan var 2,9 kilometer och perfekt för mig som gillar att springa! Sen när man kom i mål fick man vänta in Sara(som inte sprang igår!! Eller vi har iaf glömt ditt lopp) och köra den återkommande 25mannaduschen tillsammans med bloggbästisen. Under tiden vi duschade så var det tydligen en rafflande avslutning på tävlingen, men jag och Sara pratade om mycket viktigare saker och missade målgången.. mohaha. Grattis Tuna btw.

Inte många helger kvar nu på säsongen. Men en viktig, en himla viktig! Nästa helg är det finally dags för DD!

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0