En vecka sen

Då var vi allihop på ett kallt gärde i Dalarna, härligt härligt!
Daladubblen är den roligaste tävlingen och nu tänkte jag berätta det roligaste som hände på Daladubbeln så här är det roligaste av det roligaste(eller något i den stilen) :
Jag och Sofie springer på en stig, så här stiliga:
Bakom oss springer två tjejer i samma klass utklädda till något oigenkännbart som vi sprungit om av och till. Helt plötsligt börjar dom prata med varandra:
Tjej 1: det har ju gått ganska bra för oss
Tjej 2: mm
Tjej 1: vi har ju bara bommat en kontroll
Tjej 2: Två har vi bommat
Tjej 1: men två av *prasslar med kartan* fyra är ju ganska bra.
Tjej 2: HÅLL KÄFTEN
Tjej 1: Men det är ju faktiskt svårare att spika kontrollerna när det är längre mellan dom..
En stunds tystnad
Tjej 2: Alltså jag förstår inte hur du kan ha så dålig humor i skogen, hur kom du ens på den där sången??
Tjej 1: Men jag sprang och tänkte på han Taio Cruz och sen kom dom där skiii-skiidd-skidtjejerna, DET DÄR VAR ETT SVÅRT ORD!! ja dom sprang förbi och då började jag tänka liksom: *sjunger*
I'm only gonna break-break your break-break your STAV
Sen springer dom om och jag och Sofie bryter ihop i månadens största skrattanfall
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0