Skol-SM

Gu vilkken gryyyym helg jag fått! Gårdagens långdistans blev dessutom rätt lyckad(säsongsbästa med endast 4,5 minuters bomtid!!) och jag slutade på en sjätteplats! Dagens lopp blev desvärre lite av en besvikelse.. Gjorde ett pararellfel som kostade 1,40! Alldeles för mycket. Men det var ju inte då för tävlingarna som jag åkte till skolSM detta år. SM tävlingar har jag fått nog av denna säsong, nej jag ville ju dit för att träffa alla underbara människor! Och det fick jag ju.. Jag och min kära bloggbrud har fått nya smeknamn.. partybrud 1 och partybrud 2. Det värsta är att vi inte direkt kan neka det. Vi älskar att sheeeka!

Vårt gäng växer sig allt starkare och vi finns liksom för varann i både ur och skur. Peppar när man bommar 10 minuter på första kontrollen och firar med varandras framgångar. Typiskt rienterare!





Älskade vänner<3 Nästa helg taggar vi till 25manna!!

Jag ska försöka greja en karta från långdistansen, men jag har inte förstått det riktigt än xP

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0