Hemma i Falun

Kom hem igår strax innan elva helt slutkörd efter tredagars tävlande och samanlagt 19 timmar i bil. Efter kvalet som jag så fint uppdaterade er om, lyckades jag inte ladda om för fem öre. Tankar på helt andra saker och ett sviktande självförtroende gav mig en 26 plats i A-finalen, något som jag i efterhand ser som ganska positivt. Medel visste jag långt innan inte var min grej och att jag ens kom till final, ja bara det kändes som en bonus.

Stafett däremot som brukar vara min grej, och som var det enda fram till varvningen då jag låg 4a, tog en alldeles för drastisk vändning då jag hade 17,5 minut till nästa kontroll. Den näst sämsta hade 8,5... det säger endel hörni. Ursinnig, besviken och bortgjord sprang jag i mål och växlade till min stackars andrasträcka som fick springa ut själv med endast fyra lag bakom sig. Jag tyckte så synd om mitt lag asså... Detta är skälet till varför man ska välja individuella idrotter!

Så nu är jag alltså hemma. Med sämre självförtroende än någonsin. Längtar till Skol-Sm, Daladubbeln och boråshelgen då jag kan rikta in mig på att ha kul och inte själva tävlandet.

Jag fick lite bilder(Helena hade tagit typ bara på mig.. eller jag är ju lite av en linslus) Så ni kan nog få se nåt av de sen..

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0