Kvalet klaart

Överlevde kvalet, bommade knappa tre minuter och var 4,5 min efter Tove.A, speciellt deppig är jag i alla fall inte. Kom sexa i kvalet och är med det klar för final! Känns riktigt fint mina vänner. Jag har faktist bilder, eller Helena D har dem(Fredrik Es mamma) men jag ska försöka sno åt mig dem innan söndagens avfärd hemmåt. Jag och Lisa ligger just nu i våran lilla stuga här på campingen. Vi har dragit på elementet på högsta grader så man kan snart säga att vi bor i en bastu. Men efter vädret som är här i Umeå kan jag looova er att vi är värda en bastu. Hela dagen har solen varit framme men tack vare massa kalla vindar letar sig tempraturen knappt över 10 gradersstrecket. Brrrr

Ligger nu och laddar för resturangbesök samt finalen imorgon. Vi höres!

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0