Nu taggar jag om

Hej Alla!
Efter en otroligt tung höst är jag nu tillbaka. Tappade suget efter stafettSM vill jag lova. Fyyy sjutton vad en enda tävling kan dra ner självförtroendet och få en att inte vilja hålla på med idrotten man egentligen älskar. Men för att bli bäst måste man klara av motgångar, nu har jag tränat på att klara det för flera år fram över.

Nu slutar vi snacka motgångar och tänker frammåt! Imorgon är det bara en dag kvar tills vi åker till Stockholm och jag är fettPEPP! Gu vad det ska bli roligt att träffa alla igen. Har saknat er såå<3



Syster min var med till j-cuperna i helgen med våran älskade systemkamera. Bilden är från sprinten som jag är supernöjd efter!! Tyvärr tabbade jag 20-30 sekunder samanlagt på sista delen av banan men man blir galet trött av sprint och huvudet orkade inte hänga med riktigt hela banan. Resultatet räckte dock till en sjätteplats och gav viktiga poäng som gav mig en plats i junior-cupsfinalen. Topp placering är att glömma men vaddå, första junioråret är till för att lära. Ser fram emot nästa år då Sara, Sofie och massa andra blir juniorer och får vara med på j-cuperna!!

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0