Dumma saker jag gjort i skogen

Mitt förra sånt här inlägg var ju lite mer dumma saker jag gjort PÅ VÄG TILL skogen så här kommer lite dumheter som ägt rum I skogen
  • Passat kartan 45 grader fel och därför börjat 5-dagars med att bomma 3 kontroller på rad...
  • Blivit ikappsprungen med 20 minuter till andra kontrollen på skol-sm pga att jag tycke det var en super-intelligent idé att hänga en H18 kille....
  • På samma bana möter jag en kompis, vi konstaterar att vi ska ha samma nästa kontroll, hon går åt ett håll, jag åt ett annat och hamnar i en mosse typ 700 meter åt fel håll...
  • Argt skrikit åt två H10 killar på Daladubbeln att dom är vid hörnet på det förbjudna området och sprungit vidare varpå Sofie fick stanna och hjälpa dom stackar killarna och sen kuta ikapp mig, hehe jag bli inte så trevlig när jag är hungrig och trött..
Sara

Kommentarer
Postat av: Ingrid

haha va man känner igen sej i dessa små händelser :P

2011-04-10 @ 15:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0