ett lugnande

Sara, du är inte dum. Orientering gör oss glada. Faktum är att det just nu till och med gör mig glad. Insåg igår att man inte kan ha dåligt självförtroende om man tävlar i orientering, för då går det liksom inge bra. Jag är hundra procent säker på att om man släpper alla dåliga lopp, alla extremt stora bommar man gjort och alla saker som får en att tänka på dåliga minnen, blir orienteringen mycket roligare och chansen galet mycket större att inte bomma. Därför lovar jag nu att glömma kontroll 3, från sprintSM-kvalet i Karlstad och kontroll 8 ifrån StafettSM i Umeå. Imorgon åker jag till ett 10mila läger i stockholm, för att vässa formen, börja älska den här idrotten igen och bara längta efter att jag får träffa alla ni kära orienterare igen.
Sara, bara så du vet så kommer ditt stöd på 10mila betyda ALLT! Vi vill ha dig där<3

/jjennyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0