hon leeeever

Både efter min galet dåliga bloggande och orienteringspremiären. Har ju då kommit hem efter att ha spenderat helgen hos mormor och morfar nere i västmanland. Det var underbart att åka dit och mötas av härlig vår. Man blir så lycklig av tranor, snödroppar och blåsippor!

Gårdagens lopp var väll en exakt kopia utav alla höstens. Extremt tråkiga bommar på sådär 2-3 minuter och därimellan gick det riktigt bra! På slutet av banan fick jag faktist ett flyt som jag saknat superlänge, och kanske kanske kunde jag erkänna att just den biten av banan var lite rolig. Den största bommen jag gjorde var dock helt galen, det var grönrastat och massa snö! Jenny ville bara tillbaka till en varm friidrottshall med spikskorna på fötterna.

Idag var humöret lite bättre, trots att min mage gjorde superont på väg till start. Men det var 7-8 grader varmare än igår och bara det lyfte humöret enormt! Självklart var ju mina dubbla lager underställ fortfarande på, men lite vårkänsla fick man allt när inga handskar behövdes. Jag var fruktansvärt vimsig, glömde vilken klass jag sprang, då D21 inte är min vanliga klass, gick jag in i fel fålla, kom på när det var 50 sekunder kvar att jag glömt tömma och checka, och var därför 10 selunder sen ut från starten! Suuuperstressad som jag blev bommade jag första kontrollen med 2.30 minut. Insåg efteråt att min första kontroll var exakt samma där jag bommade som mest igår. Pinsamt dåligt! Aja, efter den katastrofstarten gick det så mycket bättre!! Var lite försiktig på några ställen men fick verkligen in det efterlängtade flytet. Var väll 10 minuter efter i mål, men kom igen! Lena Eliasson slår man faktist inte hur lätt som helst, och placeringen idag spelade ingen roll. Jag var bara så överlycklig för flytet och känslan.

Nu taggar jag för nästa helgs 10mila läger, och sara, jag kommer helt klart behöva allt ditt stöd under 10mila! Och det vet jag att det finns fler som behöver flicka lilla!!

Nu väntar en bastu och lite fix inför veckan..

/Jenny :)


Kommentarer
Postat av: LenaE

Kul att bli omnämnd! Igår i Lännasprinten var det betydligt lättare att slå mig....men jag hade flyt några kontroller och det njöt jag av litegrann iaf =). Kör hårt //Lena E

2011-04-10 @ 23:12:50
URL: http://andersson-eliasson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0