l.y.c.k.a

Hej allihopa. Sitter på soldäck i kårtäkt och njuter utav 23 grader i solen. Skrattar lite åt att elin och resten av mina friidrottskompisar står på arlanda och väntar på att få flyga till ett i nuläget 15gradit kroatien. Hoppas detta väder håller i sig de närmaste veckorna så att jag inte ser ut som ett spöke när de kommer tillbaka..

I förmiddags var jag ute och körde ett teknikpass med min tränare Lars. Det är lite intressant med honom, alla som har försökt att träna mig till en bomfriare orienterare har alltid sagt åt mig att springa lugnare och anpassa farten efter tekniksvårigheten på banan. Men lars, han tycker att jag ska öka farten och orientera på ett enklare sätt. Det gör att jag hela tiden kan fokusera på något som är störtkul, löpningen..

Lite fler teknikpass så kanske min form kommer och då ökar chansen att jag kommer tycka det är mycket roligare!

Satt just och kollade lite resultat från nattSM. Blandade framgångar för mina kamrater, extremt imponerad över My Westlunds fjärdeplats, Frida Sandbergs seger och lite annat. Undra dock vad elias höll på med, en halvtimme efter är han nog inte speciellt nöjd med.

Ska nu lämna solen och gå in för att göra i ordning mig för kvällen. Ska fira en kompis som heter Alex och som har 18årsfest. Hoppas på ett galet drag och en störtrolig kväll!

Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0