taggar vi eller taggar vi!

Har just käkat efter ett långt intervallpass. Nu är kroppen så där härligt trött, ni känner bergis igen känslan och man verkligen känner hur nöjd både kroppen och huvudet är. Upladdningen inför vårens roligaste natt är i full gång, eller ja, jag ska inte springa under natten förstås.. men nog ska jag följa alla mina kära vänner som en hök! Själv ska jag springa samma sträcka som sara. Underbart skönt att få den tycker jag, en rak sträcka är ju ungefär som när man sprang mindre kavlar när man var liten. Mycket roliga minnen! Den här sträckan ska jag göra riktigt bra, var rätt längesen som jag var riktigt nöjd med en stafett-sträcka. Därför ska denna gå kanon!
I morse talade jag med min likegenskapade(vilket ord) vän Sofie.. lyckan var gjord när även hon bestämde sig för att vara kvar under natten på lördag. Det gjorde att jag gick omkring och log litegrann hela dagen. Ska bli så underbart att träffa alla igen! Oturligt nog kommer elin inte hinna hem vilket innebär att jag kommer få det svårt att ha en bra kamera med mig.. ska försöka lösa det för att kunna att föreviga 10mila 2011! Imorgon ska det bli lite shopping blandat med en bra teknikträning här på hemmaplan. Snart är det dags, och gu vad vi längtar!
Vi ses och hörs..
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0