tur

Att det bara är vi och inte bloggen som gör lite uppehåll sara. Livet är så otroligt mycket mer än bara orientering, även om våran lilla bubbla ibland är så stängd att det är svårt att märka den. Men våra dippar kommer nog bara leda till massa positivt. Jag tror att vi kommer komma tillbaka starkare och bättre än någonsin!

Jag taggar lite lugn kväll här hemma. Har suttit och räknat massa matte hela dagen och jag är helt slutkörd i huvudet. Matte C kan för mig jämföras med en nattorientering i stockholm. Upp och ner och upp och ner och så ibland ramlar man ner i alldeles svarta hål. Men som tur är har jag snälla nvtrean max på min skola som kan hjälpa mig upp hur hålen. Vad skulle man göra utan vänner?

Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0