Jennys oringen

Mitt oringen gick väll ändå hyffsat till en början. Sen sjönk jag som en liten sten.. Plockade dock 10 platser på femte etappen och slutade 45. Ändå ett litet framsteg från förra årets 63-plats. Det går ju åt rätt håll!
Årets oringen blev exakt lika bra som alla andra oringen! Höjdpunkter med många skratt, lite härligt strandhäng, tandborstsdejter i mängder och pratstunder med dem man annars aldrig hinner prata med! Jag älskar verkligen livet på oringen, bo så nära alla man är så längt ifrån i vanliga fall.. Önksar det var fler oringen per år. Typ ett på vintern, våren, hösten och ett på sommaren. Då skulle jag ha lättare att hålla motivationen! Men nu är det som de är och jag får börja blicka framåt.. U-10 härnäst och det är ju faktist mitt sista! Jag är lite sorgsen över det.. Men jag ska se till att detta blir den bästa gången! Första sträckan i förstalaget väntar, ni får passa er för kåres brudar i år! Spetsade med massa livsfarliga 95:or och dessutom en Tjeckisk Klara P. DEN NI
Vi ses söderut hörni!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0