Mitt O-ringen

Med 5 veckors halsvirus och vila var ju förväntningarna inte på topp när jag gick mot starten på etapp 1. Men jag kände att det här, det ska bli roligt, jag hade saknat att hålla i en karta. Och terrängen såg spännande och rolig ut så jag tyckte att det skulle bli en trevlig stund i skogen. Klockan slår 12.26 och det är min tur att starta. Låt oss bara säga att orienteringen var toppenfenomenal medan löpningen var… tja jag sprang ju i nedförsbackarna i alla fall. Jag kände att jag inte var helt hundra frisk och jajamän, visst hade jag rätt, på vilodagen fick jag feber och var superförkyld resten av veckan. Det är inget jag rekommenderar!

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0