oj vad vi bomma

Nu har jag nyss kommit hem från j-cuper i Gnesta. Och om de som sprang i frankrike bommade, vill jag lova att vi också gjorde det. Allihopa! Det var riktigt svårt och emellanåt riktigt hemsk orientering! Ja fy tusan vad jag och sofie var arga efter första dagen.. det blev dock lite bättre idag. Inte om man kikar placeringsmässigt för min del men det var liksom lite roligare. Känns skönt att min nolla är bortsprängd och att jag tagit j-cup poäng bägge dagarna. Arbetsro. Dessutom fick jag ytterligare lite mer sug för att träna mer! Känns superskoj..
Imorgon börjar skolan - blandade känslor till det, dock tycker jag att det känns skönt att komma igång! Nu kör vi ett år till i Falun, sen drar jag nån annanstans.
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0