dricker vatten

Tjenare, Håller just nu på att ladda upp inför säsongens första start på friidrottsbana. Tyvärr känner jag mig inte speciellt taggad men det lär komma snart. Trycker i mig mängder med vatten och ska snart trycka i mig lika stora mängder med mat. Korv och makaroner är bra mat inför ett lopp!
Har haft fruktansvärt ont i mina benhinnor den senaste veckan, har därför bara fått ett riktigt löppass vilket helt klart drar ner mina egna förväntningar och förhoppningar. Jag har inte än bestämt mig för om jag ska starta men jag ska i alla fall värma upp ordentligt och känna hur benen känns. En riktig uppvärmning kan lindra benhinnorna betydligt har jag lärt mig.
I veckan testade jag för första gången att köra intervaller på en crossfit. Å guuuush vad jag fick ont i armarna efter det.. Helt sjukt jue! Bra alternativ träning var det..
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0