Träningshelg

Tre riktigt härliga pass har jag gjort denna helg. Det allra bästa passet var förmiddagens underbara ländskidåkning uppe vid snösäkra vintjärn. En knapp mil blev det bara för sen sa kroppen ifrån helt, men den milen var helt underbar!
Tyvärr har jag jätteproblem med mina benhinnor för tillfället och har därför bara kunnat kört ett enda löppass den här veckan. Efter förra helgens lopp tror jag att benen inte har hunnit återhämtat sig. Jag var idiotisk som inte vant mina ben mer med spikskorna.. fruktansvärt orutinerat och klantigt! Tyvärr kan jag inte göra någonting åt det nu i efterhand, utan får bara acceptera och jobba för att inte anstränga benhinnorna. Vilar imorgon för att ge mig på lite intervaller på tisdag istället.
Utöver träningen håller skolan på att ta livet av mig. Har en projektredovisning, en projektrapport, en labbrapport, en geografiuppgift och en special idrottuppgift. Känns tyvärr som att jag kommer ha min livs första rest efter denna vecka.
j.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0