Jenny har också sportlov

För det har jag! Helt underbart faktiskt. Jag är helt enkelt värd massa ledighet efter all extremt jobbig skola. Mitt sportlov spenderar jag i Mora som traditionen lyder. Om min onda hals skulle kunna sluta att gör ont skulle jag nog ha tränat lite idag, men man vill inte riskrera någonting inför vasaveckan. I kårtäkt är det tråkigt väder och man blir inte ett dugg sugen på att vara ute. Tur då att skidvm följs inomhus så man kan skylla på det! Till mora tänkte jag ta med lite kartor från förra årets myc.. Ska springa om sprinten och kanske köra lite olintervaller på de andra kartorna. Kommer bergis få massor utav nostalgikänslor när jag tränar där och det är ju myyysigt!

Ska nu värma en kopp te och jaga bort de onda i halsen.

j.e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0