Nyckel

Kommer tillbaka till mit hemklassrum efter språklektionen och ska precis öppna skåpet när jag inser att jag har tappat nyckeln!
Panik!! Min dator har bara halvfullt batteri och jag har 2 och en halv timme lektionstid där datorn är ett måste kvar!!
Laddare inlåst.
Hörlurar inlåst.
Programmeringsbok (känns som min nya bibel) inlåst.
Mus inlåst.
Väska inlåst.
Var glad i en liten minut åt att jag har två skåp så alla kläder, dom andra nycklarna, busskortet och mobilen var i säkert förvar.
Springer upp till expeditionen men nej dom har inte fått in en liten nyckel med en beige snodd på.
Oroar mig igenom fysiken, hur ska jag klara att plugga i helgen utan laddare?? I skolan kan jag ju låna någon annas men inte hemma!
Springer till expeditionen igen men nix, ingen liten nyckel med beige snodd då heller.
Går till mitt programs lärararum men nej dom har inte heller fått in någon liten nyckel med en beige snodd, men dom har en kopia!
LYCKA!!!
Så nu har jag evakuerat laddare, hörlurar, programeringsbok, mus och väska och väntar på kopieringen av nyckeln.
När jag lämnade tillbaka deras kopia så hade vi en fin diskussion om spelet The Sims.
Jag <3 nördiga lärarare
Min laddare :D I bakgrunden ser ni vårat lager av pantflaskor, hehe
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0