premiär

I helgen gör jag mitt livs första sm på en friidrottsbana! Jag hoppas på att jag överlever och på att jag kommer hem till kårtäkt igen. Inga mål inga krav. Jag spikskorna och banan!

Det är så himla enkelt att tävla i friidrott jämfört med orientering. Jag behöver hålla koll på två saker. Att springa snabbt och att göra det smart. I orientering ska man hålla kartkontak, springa snabbt, göra rätt vägval, hålla riktningen på kompassen ha värsta framförhållningen och jag kan fortsätta rabbla i en månad. Blir lite för mycket ibland kanske. 

Sista helgen med friidrott framför mig. Sen blir det en vilovecka innan den hårda träningsveckan i mora. Riktigt niiiiiice.

:D/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0