17 år

HAHA nu är båda vi två bloggare sjutton år. Är dock glad över att det bara är 5 månader och 6 dagar kvar tills jag fyller 18. (ni ska inte tro att jag räknar.. ;)) Ska inte skrämmas men att vara 17 är supertråkigt!! Iaf i Falun, hoppas det är lite roligare i Karlstad. Strunt samma

GRATTIS MIN KÄRE VACKRE BLOGGVÄN

Jag kom ihåg det och ringde till och med mitt i tjejkvällen! Blev så glad av att höra massa igenkända röster så bara de kan man ju leva på i en vecka. Hur ska det då bli att träffa er?

Jag var och tävlade i friidrott denna helg. Är därför trött som bara den men rätt glad ändå. Loppen gick under rådande situation helt okej. Utan sömn och tillräckligt med mat i magen går det knappt att prestera men faktum är att inomhusperset på 800 i alla fall blev slaget. Viktigt! Kom dessutom 4 på 1500, ännu en lite jobbig fjärdeplats till min friidrottarsamling som genom åren blivet galet stor. Var faktist rätt skoj att vara på friidrott. De vanligaste rutinerna som den superstora ryggsäcken, leriga ol-skorna, och hårda skolsalegolv var utbytt mot rullväska, minimal tävlingsdress, mina älskade spikes och scandic hotel. Frukosten var dessutom helt underbar. Ja ni fattar att det var lyx.

Men ändå saknade jag leran, de kalla åkrarna och stämningen. Det är något speciellt med orienteringen som knappast en helg på scandic kan erbjuda.

Ska ta mig tid och packa upp väskan nu, där är det exakt likadant i båda idrotterna. Alltid lika jobbigt att packa upp!

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0