Lite minnen



Ett sprint sm som jag nog aldrig kommer glömma. Ett par guldiga tights som visade sig ge ett silver(det sitter i tightsen!!) En kontroll som spökade i mitt huvud under heeela resten av året, kodsiffra 37 sänkan i den lilla lilla höjden som kunde krossa ett självförtroende. En underbar eftermiddag med de vackraste vänner som kunde förvandla mitt livs jobbigaste tavla till massa timmar med skratt och skoj. Det var guld värt<3



Mysiga helger ute i sveriges alla skogar. En riktig minnesvärd var helgen i alfta med dusterna mellan Frida sandberg och mig samt alla underbara dalamänniskor som får mig att kämpa vidare med orienteringen varenda år. Riktigt minnesvärda dagar.



J-campen med massa nya roliga vänner och riktigt bra träningar. Helt övertygad att orienteringstänket utvecklades. Tyvärr satte lite läskiga skavsår stop för en rolig medeldistans i dimma. Lite trist men humöret var på topp hela veckan ändå!



Oringen. Dåliga lopp men som vanligt räddas det av underbara vänner<3 Minns dalarnas seger i milkostaffeten, en solig varm vilodag, vollyboll på en fotbollsplan och skratt som fortfarande ringer i öronen.



SkolSM med pojkvännsletande till Sara, en godkänd långdistans och alldeles för lite sömn!





Daladubbeln med en stafettseger, underbara skidbabes och massa annat mysigt!

En utvärdering skulle kunna säga att prestationsåret inte var det bästa med undantag för vissa guldglimtar.. Nu ska jag säga hejj till våra middagsgäster.

Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0