Skola

Hej!
Tänkte skriva att jag tränade för andra gången igår :D
I <3 endorfiner
Så där, nu har jag sagt det.
Nu är skolan igång igen...
Tufft med 3 prov och en redovisning första veckan, ibland funderar jag på vad jag läser för linje egentligen, men sen kommer jag till skolan och möts av alla mysiga datanördar och känner mig hemma och på rätt ställe liksom, typ samma känsla som i en blöt husvagn på ett lerigt gärde i juli.
Visar en bild på en uppgift vi gjorde för någon månad sen i digitalt skapande så ni får se lite vad jag pysslar med på dagarna. Och ja, jag vet, texten på är töntig men det är ju jag med så jag kände att det passade.
Ha det så bra
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0