Hej och hå

Hej!
Jag är sjuk, har varit sjuk hela sommarlovet, inte tillräckligt för att jag ska bli typ sängliggande men jag har vita prickar i halsen (ÄCKLIGT!!!) och det tyder på halsinfektion och då ska man inte träna. Jippie....

MEN DETTA HAR FÅTT MIG ATT OMPRIORITERA,
så årets mål med 5dagars är att jag ska komma i mål efter varje etapp och tänka "FAN VAD KUL DET VAR!!!" och inte "mja...ehm...det gick ju inte så fort och jag bommade och bla bla bla..."
För jag är trött på att tänka så. Jag (och förhoppningsvis alla andra) sysslar ju med orientering för att vi tycker det är KUL! Och visst när man är i toppform och hittar drömflytet är det ju förstås lite extra roligt. Men just nu är jag inte i närheten av vare sig toppform eller drömflyt men jag tänker inte ha tråkigt för det, det finns väl inget som säger att man inte kan ha roligt mellan skärmarna utan toppform och drömflyt...?
Hej då så länge!
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0