Sveriges drygaste terräng

Som låg i Norge.. Ja för där var jag och sprang i söndags. Besökte värmland över helgen för att delta i morikuliens tvådagars. Första dagen gick rätt ok om man jämför med många andra lopp denna vår. Visst bommade jag endel men inte mer än de andra. På söndagen gjorde jag dock några riktigt fina bommar och blev 10 minuter efter. Det hjälpte inte att det var en meter ljung överallt plus att marken var så sjukt vattenfylld, vilket gjorde att hela skogen var en myr! Fy tusan vad drygt det var.. trodde på allvar ett tag att jag inte skulle överleva. Det gjorde jag och tur var nog det, med tanke på att jag igår tog körkort!
Oringen närmar sig, och min form är inte helt hundra asså.. hoppas på en förbättring snart!
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0