Försmak



Har extremt mycket i skolan och har därför inte hunnit ladda upp några bilder från förra helgen. De är dock påväg, ni får bara vänta lite till.
Loppen var otroligt intressanta. Hyffsad fin terräng och egentligen rätt rolig orientering. Men eftersom jag totalt bröt ihop redan till andra kontrollen var min helg förstörd och jag fick rikta in mig på att glädjas åt andras framgångar istället. STOR lycka för Sofie som kom på 5 plats i E2 och därför blev garanterad elitklass till oringen. Hennes glädje spred sig till mig som istället för att vara garanterad får förlita mig på gamla resultat och hoppas att den rankingen jag har tar mig till elitklassen. Drömma är ju i alla fall aldrig fel!

Håll koll efter fina bilder!

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0