MYC

Jenny jag blev lite avundsjuk på dig nu! Varför är du ledig medan jag måste ha fysik prov? :(
Tack för att du håller tummarna :)
Jag var ute och sprang ett tag igår, det kändes helt okej, knäet och höften började ömma på slutet bara vilket är ett bra tecken.
Jag ska till Magikern Peppe i morgon för att få lite nålar så läker jag förhoppningsvis fortare och kan springa i Mora utan att bryta och bli sur.
En bild från MYC för två år sen, innan jag kände Jenny, men ändå har hon lyckats hoppa in i min bild, linslus? ;)
Jag är taggad på att tävla, det känns som det kommer bli roligt!
Och om jag får ont, så är det ju bara att gå eller hur?
Och så hoppas jag på många hejarrop :D
Kram på er
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0